Публічна оферта

ДОГОВІР
ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ ПРО НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

Цей Договір публічної оферти про надання готельних послуг встановлює умови та порядок надання оплатних послуг з розміщення фізичних осіб (надалі за текстом «ГІСТЬ», або «ГОСТІ») шляхом надання апартаментівдля тимчасового проживання, а також інших послуг, пов’язаних з розміщенням, тимчасовим проживанням, харчуванням, наданням розважальних та додаткових послуг, адресованих невизначеному колу осіб у розумінні Цивільного кодексу України (далі за текстом: «ЗАМОВНИК» – вживається у значенні фізичної або юридичної особи,в тому числі суб’єкт туристичної діяльності, яка укладає відповідний договір на надання готельних послуг від іменіта на користь ГОСТЯ та здійснює оплату за цим договором (надає гарантії щодо оплати за цим договором), «СПОЖИВАЧ» – вживається у значенні фізичної особи, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити готельні та/або інші запропоновані послуги для власних потреб), та є публічною офертою ТОВ «ГЛЕЙШЕР МЕНЕДЖМЕНТ» ідентифікаційний код юридичної особи: 45290124, місцезнаходження юридичної особи: Івано-Франківська область, Надвірнянський район, село Поляниця, участок Вишні, 654, (далі за текстом – «ГОТЕЛЬ») текст якого разом з додатками розміщений на офіційному веб-сайті https://glacierhotel.com.ua/faq/ ((«ЗАМОВНИК»,«СПОЖИВАЧ» та «ГІСТЬ» разом іменовані «КОРИСТУВАЧ»; «ЗАМОВНИК»та/або «СПОЖИВАЧ» та/або «ГІСТЬ» та/або «ГОСТІ» з однієї сторони та «ГОТЕЛЬ» – з іншої, разом іменовані«СТОРОНИ», а окремо «СТОРОНА»), укласти Договір про надання готельних послуг (надалі за текстом – «ДОГОВІР») на нижчевикладених умовах:

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Дана Публічна оферта визначає умови договору відповідно до ст. 641 Цивільного кодексу України та є офіційною Публічною офертою, адресованою невизначеному колу осіб (далі в однині – «Користувач», або в множині «Користувачі», або в однині «Клієнт» чи «Споживач», або в множині «Споживачі», або в однині «Гість», або в множині «Гості»), укласти договір про надання Користувачу послуг з розміщення (надання номера – спеціально обладнаного приміщення) для тимчасового проживання та на викладених нижче умовах.
1.2. Надалі по тексту Публічної оферти (договору) Готель та Користувач разом називаються «Сторони», а кожен окремо – «Сторона».
1.3. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також усіма правами та повноваженнями, необхідними та достатніми для укладання і виконання Договору відповідно до його умов.
1.4. Текст Публічної оферти (договору), завжди розміщений на сайті Готелю.
1.5. Користувач дає згоду на повідомлення третім особам інформації, яка виникає у зв’язку із виконанням цієї Публічної оферти (договору) та отримання Користувачем послуг від Готелю.
1.6. Користувач (Клієнт, Споживач, Гість) доручає Готелю виконання дій зі збору, обробки, передачі та зберігання Персональних даних Користувача (Клієнта, Споживача, Гостя) щодо наступних категорій даних:
∙ прізвище, ім’я та по-батькові (за наявності);
∙ реєстраційний номер облікової картки платника податку (особистий код, pasel, тощо);
∙ реквізити документа, що посвідчує особу;
∙ адреса електронної пошти;
∙ адреса: країна, область (штат, округ, кантон, воєводство, тощо), населений пункт, вулиця, номер
будинку, номер квартири);
∙ мова використання;
∙ номер банківського рахунку;
∙ держаний реєстраційний номер транспортного засобу;
∙ інформація платіжного доручення;
∙ номер телефону.
1.7. Сторони повністю розуміють, що вищезазначена інформація є персональними даними, тобто даними, які використовуються для ідентифікації Споживача, або його представника та погоджуються з тим, що такі дані зберігаються Готелем та можуть, в подальшому, бути використані ними відповідно до норм чинного Законодавства України для реалізації ділових відносин між сторонами. Персональні дані захищаються Конституцією України та Законом України «Про захист персональних даних». Права Сторін регламентуються статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних». Прийняття публічної оферти означає однозначну згоду вищевикладеному і підтвердженням того, що Споживач (Клієнт, Користувач, Гість) ознайомлений зі змістом статті 8 Закону України «Про захист персональних даних» та надає безвідкличну згоду на зберігання, обробку та використання персональних даних відповідно до вимог чинного законодавства України.

2. ПРОПОЗИЦІЯ (ПУБЛІЧНА ОФЕРТА) / ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. Предметом Публічної оферти/Договору є надання Готелем Користувачеві за плату послуг з розміщення, шляхом надання номера (спеціально обладнаного приміщення) для тимчасового проживання за адресою знаходження Готелю, у спеціально обладнаному жилому приміщенні (номері) відповідно до замовлення на бронювання.
Замовлення на бронювання може бути складено в письмовій або усній формі, шляхом листування, телефонного дзвінка, на сайті Готелю, а також в будь-який інший спосіб, що прямо не заборонений чинним законодавством.
2.2. Договір вважається укладеним і набуває сили договору приєднання з моменту здійснення Клієнтом будь-якої дії, передбаченої пунктом 3.4 договору, що означають повне та беззастережне прийняття останнім всіх умов Договору без будь-яких виключень та/або обмежень у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України. Договір про надання послуг з розміщення, укладений Користувачем за допомогою акцепту Публічної оферти, має юридичну чинність у відповідності зі статтею 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним договору, підписаному сторонами, та вважається таким, що Користувач ознайомився і згоден з умовами цієї Публічної оферти (договору).

3. ПОРЯДОК УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

3.1. Цей Договір є публічним і укладається між Готелем і Користувачем шляхом акцепту публічної оферти відповідно до ст. 633, 641, 642 Цивільного кодексу України.
Умови цього договору є типовими та не підлягають зміні за ініціативою Користувача, що відповідає ознакам договору приєднання (ст. 634 ЦКУ).
3.2. Прийняттям (акцептом) Публічної оферти є здійснення Користувачем будь-якої з дій, визначених п. 3.4 Договору.
3.3. Прийняття (акцепт) Публічної оферти означає повне, безумовне та беззастережне прийняття Користувачем всіх умов договору без будь-яких виключень та/або обмежень та прирівнюється згідно ч. 2 ст. 642 ЦК України до укладення Сторонами двостороннього письмового договору на умовах, що викладені в цій Публічній оферті.
3.4. Укладання договору означає, що Користувач:
– у повному обсязі ознайомився та згоден з правилами проживання у Готелі;
– визнає безумовну придатність приміщень Готелю та наданого Готелем номеру зокрема для проживання у ньому;
– приймає всі умови цього договору без зауважень та заперечень.
3.5. Користувач у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України підтверджує факт прийняття (акцепт) Публічної оферти у випадку виконання будь-якої з наступних дій:
– сплати послуг з тимчасового проживання банківським переказом коштів на підставі виписаних рахунків, або банківською карткою через службу прийому і розміщення (рецепцію);
– безпосереднє користування Користувачем послугами Готелю (поселення);
– заповнення реєстраційної форми/анкети на рецепції.
3.6. Користувач зобов’язується самостійно вносити (повідомляти) при реєстрації на отримання послуг Готелю достовірні персональні дані та відомості, що відповідають дійсності.
3.7. Термін акцепту цієї Публічної оферти необмежений.

4. ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ МАЙНОМ ГОТЕЛЮ

4.1. Готель надає Користувачу для проживання мебльовані номери, оснащені побутовою технікою (телевізор, фен, холодильник тощо), сантехнікою й іншим устаткуванням. Номери Готелю і приміщення загального користування утеплені, мають сучасне оздоблення, інженерні мережі, устаткування, комплектацію, що відповідають усім вимогам на момент введення в експлуатацію.
4.2. Користувач повинен дбайливо ставитися до майна Готелю, використовувати устаткування за призначенням, дотримуватись вимог пожежної безпеки. У випадку виявлення ушкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних подій (залиття, загоряння, розбиття скла і т.п.) необхідно негайно повідомити про це Адміністрацію Готелю.
4.3. При поселенні в номер Користувачу видається ключ (пластикова картка), який він зобов’язаний повернути в день виселення. У разі втрати Користувачем ключа стягується компенсація.
4.4. У випадку втрати чи пошкодження з вини Користувача майна (в тому числі рушників, халатів, посуду, меблів, різного інвентарю тощо), яке знаходиться на території Готелю, Користувач не пізніше дати виселення з Готелю зобов’язується відшкодувати шкоду, розмір якої визначається відповідно до цін, вказаних на інформаційних стендах, в куточку споживача, меню, цінниках, прайсах, іншій інформаційній документації Готелю, а за відсутності таких цін – комісією у складі: охоронця, адміністратора рецепції та будь-якого іншого працівника Готелю на умовах прозорості та по закупівельній вартісті втраченого чи пошкодженого майна.

5. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ ТА РОЗРАХУНКІВ

5.1. Послуги Готелю надаються Користувачеві на платній основі відповідно до умов договору і тарифів/цін, вказаних в прейскуранті цін в інформаційній документації Готелю та/або на сайті Готелю, з урахуванням обраної категорії номерів. Тарифи/ціни на послуги Готелю та їх перелік визначаються і змінюються виключно за одноособовим рішенням Готелю. Вартість конкретної послуги визначається на момент акцепту цієї оферти.
5.2. Гість має право бронювати номери безпосередньо по номеру телефону, вказаному на офіційному сайті Готелю, в он-лайн режимі через сайт Готелю або посередників.
5.3. Задля успішного бронювання надається наступна інформація: точні дати проживання, кількість осіб (дорослі та діти; вказується вік дітей), контактний номер телефону та e-mail для листування.
5.4. Після оформлення бронювання Гостеві надсилається на вказаний e-mail або наданий ним номер телефону підтвердження бронювання із коротким описом правил Готелю та рахунок на передоплату.
5.5. Оплата бронювання здійснюється у розмірі вартості 1-ої (першої) доби проживання шляхом безготівкового переказу відповідно до рахунку, виставленого Готелем. Готель залишає за собою право вимагати від Гостя оплати бронювання у розмірі більшому, аніж вартість 1-ої (першої) доби проживання, в періоди дії спеціальних акцій Готеля, в період свят, а також в інших випадках, встановлених Готелем.
5.6. Право на отримання/використання Послуг Готелю надається після здійснення плати за бронювання, яка має бути здійснена протягом 72 (сімдесяти двох) годин, тобто три доби з моменту виставлення Готелем рахунку. Готель вправі надавати Користувачеві послуги без здійснення передоплати.
5.7. Готель вправі застосовувати вільні ціни та систему знижок на послуги з тимчасового розміщення. Ціна в рахунку фіксується і не підлягає додатковим знижкам чи акціям.
5.8. Оплата решти суми послуг в Готелі Гість може сплатити будь яким зручним для нього способом: готівкою при поселенні, за безготівковим розрахунком або ж банківським переказом.
5.9. Зі збігом оплаченого періоду проживання Користувач зобов’язаний залишити номер та звільнити його від особистих речей і багажу не пізніше 12:00 години київського часу (час виселення) останнього оплаченого дня проживання або оплатити продовження періоду проживання в номері за відсутності бронювання вказаного номеру третіми особами.
5.10. Час поселення в Готелі починається з 15:00 години київського часу. Ранній заїзд та пізній виїзд є додатковою послугою, яка оплачується з урахуванням обраної категорії номерів відповідно до цін в прейскуранті на сайті Готелю. Ранній заїзд з 6:00 до 15:00 коштує 50% від вартості доби, пізній виїзд з 12:00 сплачується у розмірі 10% від вартості доби за кожну додаткову годину. Не входить у вартість проживання та сплачується додатково місцевий податок, туристичний збір, у розмірі 13,40 грн. за добу, за кожну особу.
Ранній заїзд та пізній виїзд необхідно бронювати попередньо.

6. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ. ПОРЯДОК ДОСТРОКОВОГО ПРИПИНЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ З РОЗМІЩЕННЯ ЗА ІНІЦІАТИВОЮ КОРИСТУВАЧА.

6.1. Розміщення Користувача в Готелі, як правило, здійснюється на попередній платній основі, згідно виставленого рахунку, відповідно до цін, вказаних на офіційному сайті Готелю. Номер в готелі надається гостю при пред’явлені ним паспорта або іншого документа, що посвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний або службовий паспорт, посвідчення члена екіпажу, посвідчення особи моряка, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця чи документ, що його замінює та віза на право перебування в Україні, свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових — особове посвідчення або військовий квиток, посвідчення, яке видане за місцем роботи споживача, та ін.), а також заповненої і підписаної реєстраційної карти гостя. Документи, які засвідчують особу, повинні бути надані на кожного Гостя, який проживає в номері (включаючи дітей). При відсутності вищезгаданих документів, Користувач визнає за працівником рецепції право відмовити в наданні послуги з тимчасового розміщення в Готелі.
6.2. У випадку відмови Користувача від заброньованої послуги або зміни дати початку та/або закінчення послуги з будь-яких причин, не залежних від Готелю, зміни умов послуги за ініціативою Користувача після її оплати прирівнюється до відмови від послуги, і на користь Готелю утримується (стягується) оплачена сума в розмірі 100% від вартості невикористаного проживання.
6.3 Оплата послуг в Готелі здійснюється готівкою, банківськими картами Visa, Mastercard, по перерахунку, за безготівковим розрахунком банківським переказом, через платіжного посередника.
6.4. Для гарантії бронювання необхідно внести оплату в розмірі вартості 1 доби проживання та ставки туристичного збору. У разі відмови від бронювання менш ніж за 7 днів до прибуття в готель або у разі незаїзду сума, передплати не повертається.
При ануляції бронювання за 7 днів до дати заїзду — без стягнення штрафу, а при ануляції менш ніж за 7 днів до дати заїзду — штраф у розмірі першої доби вартості проживання (часткова передплата).
Безповоротний тариф — онлайн тариф при повній попередній оплаті послуги, у встановлений час з моменту бронювання. Безповоротний тариф включає сніданок.
Безповоротний тариф діє при попередньому бронюванні та 100% передоплаті проживання, не сумується з іншими спеціальними пропозиціями й знижками. У разі анулювання, не заїзду або скорочення проживання повернення грошових коштів за цим тарифом не передбачено. Продовження проживання гостя здійснюється за поточним тарифом, що діє на момент продовження. Додаткові знижки на дану спецпропозицію не поширюються. При виборі безповоротного тарифу гість автоматично погоджується з даними правилами

7. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ГОТЕЛЮ

7.1. Готель зобов’язаний:
∙ своєчасно, якісно і в повному обсязі надавати Користувачеві оплачені послуги;
∙ інформувати Користувача про послуги, що надаються на території Готелю та форму і порядок їх оплати;
∙ забезпечувати повну відповідність послуг, що надаються санітарно-епідеміологічним нормам і правилам;
∙ своєчасно реагувати на прохання Користувачів, що стосуються надання послуг з тимчасового розміщення, вживаючи заходів по усуненню поломок і аварій в номерах Готелю в найкоротші строки (у випадку неможливості усунення аварії чи поломки в номері, надається інший номер категорії не нижче від тієї, яку було узгоджено в день в’їзду);
∙ нести відповідальність за комплектність та справність обладнання в номерах, а також за якість підготовки номеру до заселення.
7.2. Готель не несе відповідальності за гроші, речі та будь-які інші матеріальні цінності, що були залишені в номері, втрачені на території Готелю, або їх пропажу з будь-яких причин.
7.3. Готель має право:
∙ заходити до номеру Готелю для проведення прибирання, зміни білизни, перевірки систем водопостачання, кондиціонування повітря або усунення недоліків в їх функціонуванні, а також у випадку порушення Користувачем положень даної Публічної оферти;
∙ у випадку закінчення (збігу), узгодженого із рецепцією та 100% оплаченого періоду проживання Користувача в Готелі та/або відсутності Користувача за місцем тимчасового проживання більш як 30 хвилин без сплати, самостійно звільнити номер від особистих речей Користувача, склавши при цьому опис майна, що залишив Користувач;
∙ при більш як двократному порушенні Користувачем загальноприйнятих норм поведінки, запрошувати співробітників органів внутрішніх справ (поліції) для з’ясування обставин та встановлення фактів таких порушень;
∙ достроково, без повернення сплачених Користувачем за тимчасове проживання коштів, розривати договір про надання послуг з тимчасового розміщення, з одночасним примусовим виселенням з території Готелю;
∙ Паління тютюнових виробів, електронних сигарет і кальянів в номерах та на території всього готелю (коридори, холи, ресторан, тощо) не дозволяється. За паління у заборонених місцях, Гість зобов’язується сплатити компенсацію у розмірі 50% від вартості номера за добу за кожне порушення.
∙ при виявленні факту перебування Користувача, осіб, що з ним проживають або його гостей в стані сильного алкогольного та/або наркотичного та/або токсичного сп’яніння чи під дією психотропних речовин, що супроводжується порушенням громадського спокою чи має ознаки хуліганства, викликати поліцію та відмовити в подальшому проживанні без повернення оплаченої суми за бронювання;
∙ при виявленні факту зберігання без належних дозвільних документів зберігання чи принесення зброї, вибухових і легкозаймистих, їдких, ядовитих, наркотичних засобів та інших небезпечних предметів і речовин, викликати поліцію та відмовити в подальшому проживанні без повернення оплаченої суми за бронювання;
∙ при виявленні факту порушення правил громадського порядку, порушення правил проживання в Готелі, порушення положень даної Публічної оферти, при систематичних (2 та більше) обгрунтованих скарг інших гостей Готелю на порушення їхніх прав та свобод викликати поліцію та відмовити в подальшому проживанні без повернення оплаченої суми за бронювання.

8. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ КОРИСТУВАЧІВ ПОСЛУГ З РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛІ

8.1. Користувач має право:
∙ користуватись послугами з розміщення та додатковими послугами в порядку, зазначеному в даній Публічній оферті та в правилах проживання у Готелі, інших документах Готелю;
∙ отримувати повну і достовірну інформацію про години доступу на територію Готелю, вартість послуг, що надаються на території Готелю.8.2. Користувач зобов’язується:
∙ беззастережно дотримуватись положень та умов даної Публічної оферти;
∙ поважати права інших гостей Готелю;
∙ дотримуватись морально-етичних норм, утримуватись вживання нецензурних висловів у громадських зонах Готелю;
∙ дотримуватись правил проживання в Готелі, правил користування об’єктами інфраструктури Готелю, регламенту доступу до них, про які можна дізнатись на рецепції та які зазначені на веб-сайті Готелю за посиланням https://glacierhotel.com.ua/faq/;
∙ берегти майно Готелю. У випадку втрати чи пошкодження з вини Користувача майна (в тому числі рушники, халати, посуд, меблі, різний інвентар тощо), які знаходяться на території готелю, гість зобов’язаний в строк до 3 календарних днів, але не пізніше дати виселення з Готелю відшкодувати шкоду. Вартість пошкодженого майна визначає адміністрація готелю;
∙ дотримуватись правил пожежної безпеки та раціонального (економного) користування електроприладами і обладнанням Готелю.

9. РОЗМІЩЕННЯ ДІТЕЙ. РОЗМІЩЕННЯ ДОМАШНІХ ТВАРИН

9.1. Діти до 5 років включно розміщуються безкоштовно в одному номері з батьками без надання додаткового місця. За розміщення дітей старше 5 років і дорослих на додатковому місці в номері стягується плата згідно з прейскурантом готелю. Вартість можна дізнатися звернувшись в готель або через модуль бронювання на сайті
9.2. Умови прийому і розміщення груп дітей у супроводі дорослих регулюються в кожному окремому випадку індивідуально, шляхом підписання окремої угоди.
9.3. Поселення з домашніми улюбленцями дозволяється при будь-якій кількості діб проживання Гостя. До домашніх улюбленців, з якими допускається проживання в готелі, відносяться тільки коти і невеликі собаки, “не бійцівських порід” до 9,5 кг ваги і ростом у холці до 45 см. Проживання в готелі допускається тільки з собаками, окрім порід, які вказані в документі “Перелік порід собак, з якими не допускається проживання в готелі «Глейшер»”.
При реєстрації необхідно заповнити документ “Угода про зобов’язання і відповідальність Гостя, що мешкає з домашнім улюбленцем в готелі”
Проживання домашніх улюбленців в готелі дозволяється в кількості не більше двох в одному номері.
Проживання кожного домашнього улюбленця оплачується окремо.
9.4. Вартість проживання одного домашнього улюбленця становить 800 грн/добу. Оплата здійснюється при поселенні.
9.5. У вартість проживання входить: лежанка, миска для корму, рушник.
9.6. Гості, які прибули на відпочинок у готель з домашніми улюбленцями, повинні мати паспорт тварини та довідку від ветеринарного лікаря з позначкою про всі щеплення, які робилися тварині.
9.7. Гість несе повну відповідальність за тварину, яка проживає у апартаменті.
Всі додаткові витрати, пов’язані з матеріальними чи моральними претензіями, у тому числі й позовні заяви, Гість зобов’язується відшкодувати на першу вимогу готелю.
Готель залишає за собою право розірвати угоду з Гостем, який проживає з домашнім улюбленцем, у разі порушення правил проживання або у разі агресивної, неадекватної, галасливої поведінки домашнього улюбленця, а також при отриманні скарг з боку інших Гостей готелю.

10. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

10.1. При виникненні форс-мажорних обставин: повінь, землетруси, пожежі, що суттєво впливає на можливість виконання цього Договору, сторони частково або повністю звільняються від виконання обов’язків за даним договором.
10.2. Користувач приймає умови договору під час дії воєнного стану та в пост-періоді пандемії Covid-19, а тому в подальшому при виникненні таких обставин як: війна, воєнні дії (незалежно від факту оголошення війни), збройні вторгнення іноземних військ, акції ворожих іноземців, військове управління або узурпація влади, повстання громадян України проти узурпації влади іноземних військ, епідемії та пандемії та інші подібні за своїм змістом обставини не вважають обставинами непереборної сили.
10.3. У випадку виникнення форс-мажорних обставин, потерпіла від них Сторона зобов’язана не пізніше 3-х (трьох) календарних днів з моменту їх настання, письмово повідомити про це іншу Сторону. Повідомлення повинно містити інформацію про природу обставин форс-мажорного характеру та оцінку їх впливу на можливість Сторони виконувати свої зобов’язання за даним Договором і на терміни виконання зобов’язань, коли це можливо. В подальшому, після отримання довідки (висновку) Торгово-промислової палати України про факт настання обставин непереборної сили, Сторона, для якої настали ці обставини, зобов’язана надати оригінал такої довідки іншій Стороні, протягом 5-ти банківських днів з моменту отримання довідки.
10.4. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про обставини та наслідки форс-мажорних обставин, а також не надання чи несвоєчасне надання документів, що підтверджують настання форс-мажорних обставин, позбавляє Сторону права в подальшому посилатися на них.

11. ІНШІ УМОВИ

11.1. На території готелю забороняється:
∙ виносити з ресторанів посуд, столові прилади, продукти харчування і напої без попереднього узгодження з адміністрацією ресторану;
∙ приносити і зберігати в готелі (номері) речовини, матеріали і предмети, небезпечні для життя людей;
∙ залишати в номері сторонніх осіб (особи, що не заповнювали і не підписували реєстраційну карту гостя), а також передавати їм ключі від номера;
∙ користуватися електронагрівальними приладами, що не входять в комплектацію номера;
∙ використовувати обладнання готелю і номера не за призначенням;
∙ порушувати спокій проживаючих гостей після 22:00 і до 8:00;
∙ приносити і зберігати на території готелю вогнепальні, газові, пневматичні та інші види зброї, спеціальні засоби, бойові припаси, пристрої та патрони для них. У випадку наявності у Гостя зброї, спеціальних засобів, бойових припасів та патронів до них, готель має право відмовити у поселенні.
11.2. У випадку більш як дворазового порушення, або одноразового грубого порушення гостем правил поведінки та/або обов’язків, зазначених в розділах 7-8 даної Публічної оферти, адміністратор готелю вправі відмовити гостю в подальшому наданні послуги з тимчасового розміщення, а відтак і перебування на території Готелю, з обов’язковим складанням відповідного акту та, за необхідності, із залученням співробітників правоохоронних органів.
11.3. Користувачі визнають за Готелем право не надавати послуги з тимчасового розміщення особам, які:
∙ на думку адміністратора, знаходяться в стані сильного алкогольного та/або наркотичного та/або токсичного сп’яніння чи під дією психотропних речовин;
∙ без погодження адміністрації та без належних дозвільних документів зберігають чи приносять зброю, вибухові і легкозаймисті, їдкі, ядовиті, наркотичні засоби та інші небезпечні предмети і речовини;
∙ не надали документів, що посвідчують особу;
∙ мають намір заселитись в номер більшою кількістю осіб ніж передбачає відповідна категорія номера.

12. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

12.1. У випадку виникнення скарг Користувачеві необхідно надати: скаргу, чек (квитанцію тощо) Готелю, документ з відміткою Готелю, який підтверджує порушення умов надання послуги, документи, що підтверджують фактичні збитки. Рекламації та всі необхідні документи надаються Готелю не пізніше 14 днів із дня закінчення надання послуги. Всі рекламації розглядаються Готелем лише за умови, що Готель був проінформований про порушення умов надання послуги заздалегідь для можливості їх усунення протягом наступних 12 годин.
12.2. Готель розглядає отриману рекламацію протягом 20 днів.
12.3. Рекламації, заявлені з порушенням вимог Публічної оферти (договору) не розглядаються.
12.4. Якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, то він вирішується в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

13. РЕКВІЗИТИ ГОТЕЛЮ (ВИКОНАВЦЯ)

ТОВ «ГЛЕЙШЕР МЕНЕДЖМЕНТ»
Ідентифікаційний код юр. особи: 45290124
Місцезнаходження: Україна, 76018, Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, місто Івано-Франківськ, вулиця Грушевського, будинок 22А/7.
Банківські реквізити:
п/р UA693204780000026008924943719
в АБ «УКРГАЗБАНК», код банку (МФО) 320478
Тел. +38 (098) 259 80 90
E-mail: admin@glacier.com.ua