Клубна програма Glacier Premium Club

Клубна програма для постійних гостей

Готель Глейшер розробляє та надає своїм клієнтам (Гостям) клубну програму «Постійний гість». Суть програми полягає в наданні можливості Клієнту (Гостю) готелю Глейшер отримати постійну знижку на основні та деякі додаткові послуги, що наведено нижче по тексту даних правил в якості винагороди за довгострокове проживання та лояльність до готелю Глейшер (що підпадає під умови наведені в даних правилах).


Умови надання клубної карти постійного Гостя:

  1. Клубна карта надається, якщо Гість прожив в готелі Глейшер у будь-якій категорії апартаментів загалом 20 і більше діб протягом одного календарного року. Ранкові заїзди та пізні виїзди не сумуються та не беруть участь у розрахунку.
  2. Бронювання були здійснені через сайт готелю https://glacierhotel.com.ua/ , відділ Продажу та бронювання готелю за телефоном +380 97 401 1504, або рецепцію готелю. Бронювання, здійснені через інші сайти, агентів, операторів, ОТА канали тощо, не підпадають під участь у клубній програмі.
  3. Бронювання, здійснені протягом одного календарного року на одну і ту ж особу. Не допускається підрахунок бронювань різних осіб, що являються родичами, друзями і т.д. під одну клубну програму.
  4. Програма діє та надається тільки для повнолітніх осіб.
  5. Тільки для приватних осіб та особистих бронювань. Карта не видається і не діє для юридичних осіб, ФОПів, підприємств іншої форми організації, групових бронювань, агентів, операторів тощо.
  6. Карта не видається при бронюваннях однією людиною кількох номерів, що в загальній сумі мають 20 діб проживання (тобто, на групові бронювання).
  7. Карта має унікальний порядковий номер. Діє за пред’явлення карти та документу, що посвідчує особу.
  8. Карту заборонено передавати іншим особам для отримання знижки.
  9. Карта не діє на період Різдвяних та Новорічних свят, а саме – в період з 15 грудня по 31 січня.
  10. Умови та знижки даної програми не сумуються з іншими програмами та знижками, спеціальними цінами, акціями, спеціальними пропозиціями готелю.

Що надає карта:

  1. Карта надає знижку 15% на основні послуги: ранковий заїзд, проживання, пізній виїзд.
  2. Карта надає знижку 15% на послуги фітнес-залу (в тому числі послуги масажу у фітнес-центрі) та дитячого центру. На інші додаткові послуги знижка не розповсюджується. На послуги ресторану знижка не розповсюджується.
  3. При бронюванні необхідно вказати номер карти для отримання знижки. Умови карти діють лише за пред’явлення карти при поселенні у готелі Глейшер на стійці рецепції.

 

Готель залишає за собою право:

Вносити зміни у клубну програму, в її термін дії, в перелік послуг на які розповсюджується знижка, в умови отримання клубної карти та цілком припинити дію клубної програми «Постійний Гість» і анулювати видані карти.

Про будь-які зміни Готель зобов’язаний проінформувати Клієнта (Гостя), що являється власником клубної карти «Постійний гість» шляхом публікації змін та оновлень на офіційному сайті готелю Глейшер https://glacierhotel.com.ua/ за 1 тиждень до внесення змін чи припинення дії програми. У випадку внесення змін у правила програми чи припинення дії програми Готель Глейшер не надає її учасникам жодних компенсацій, грошових виплат чи заміни програми на іншу програму.

Клубна карта видається клієнту готелю (Гостю) за його особистим запитом направленим на рецепцію готелю або у відділ Продажу та бронювання готелю Глейшер. Готель Глейшер розглядає даний запит, перевіряє інформацію по кожному конкретному клієнту (Гостю) на відповідність умов надання клубної карти «Постійний Гість». У випадку, якщо Гість не має достатньо прожитих діб у готелі за календарний рік – готель повідомляє про відмову з роз’ясненням причини. Якщо Гість підпадає під умови клубної програми «Постійний Гість», Готель готує пластикову карту та надсилає її гостю протягом 30 робочих днів з моменту отримання заявки від гостя.

Карту постійного Гостя може видавати виключно готель Глейшер або його уповноважений представник (керуюча компанія ТОВ Глейшер Менеджмент»). Готель Глейшер не уповноважує третіх осіб до видачі клубних карт «Постійний гість», не передає картки третім особам, не продає картки, не дарує картки, не проводить розіграші клубних карток «Постійний гість». Якщо ви отримали клубну картку «Постійного Гостя» будь-яким іншим шляхом ніж описано в цих правилах, вона може бути недійсною. Просимо повідомити про такі факти Готель Глейшер за адресою sales.department@glacier.com.ua.

У випадку втрати карти гостем, він повинен звернутись на рецепцію Готелю або до відділу Продажу та бронювання письмово чи за діючими телефонами та повідомити про втрату. В такому випадку стара карта Клієнта (Гостя) анульовується та Гість отримує нову карту з новим номером у такі ж терміни як і нову карту.